top of page

Fox er Hjemme igen

AF: Heidi Jensen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - Telefon 51 66 67 85 - Cvr. 39054639

 

Fra Ejer Han er hjemme. Jeg kan trække vejret. Hold da op en omgang. Han kom ind ad vinduerne i kælderen jeg havde åbnet og vi havde sat alle hans ting derned. Jeg skal lige love for den puls katten havde da jeg løftede ham op. Jeg kan simpelthen ikke beskrive hvor taknemlig jeg er over den hjælp du tilbød og gav. Og jeg er super glad for den, så tusind mange gange tak.

D. 1/8. 5200 ODENSE V, Stadionvej. Øremærket, chippet, kastreret, og halsbånd med bjælde på. INDEKAT HOPPET UD AF VINDUE.

Bolbro område 5200 Stadionvej 78 (set sidsts i min lejlighed) Her til aften (tirsdag kl. 21 - 00) sprang min kat Fox ud af vinduet mens jeg ikke var opmærksom. Troede jeg havde lukket vinduet nok til.

jeg er i tårer og ryster og vil bare gerne have min baby hjem igen. Please hjælp mig med at finde ham.

Han er en rød hvid norsk skovkat blanding. Lettere deformt hoved. Han har halsbånd på, med bjælde hvor mit navn og nummer og hans navn står i. Steriliseret hankat, 2-4 år gammel. han har øremærke og chip mærke. ( PUB443 øremærke)

Jeg ved ikke hvordan han tager at være udenfor, han er normalt ret kælen og reagere på “ baby “ men han Lan være skræmt fra hvid og sans. Han er ikke glad for mænd. Please hvis i bor i lejlighed så tjek venligst lige jeres kælder til hvis han nu er smuttet derned for at gemme sig.

Og tjek skure og såen da han kan have gemt sig der. Please hjælp ham med at komme hjem igen !!!!! Vi bor i bolbro området. På Stadionvej.

DUSØR UDLOVES TIL DEN DER FINDER MIN KAT

Hvis i har set eller fundet min kat kam jeg kontaktes på Telefon XXXXXX Eller Facebook Vær sød at dele, og jer der bor i området kik også efter Fox, så skønne Fox kan komme hjem i trygheden igen.

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page