top of page

OPDATERING: Fra Ejer Tusind tak for de mange delinger, min dreng er hjemme i god behold! 🌹

Efterlyste Kæledyr Telefon 51 66 67 85

 

2400 København

Jeg efterlyser min lille langhåret Chihuahua, der blev stjålet fra mig i forbindelse med et overfald ved bispebjerg bakke.

Hvis nogen har set en cremefarvet langhåret chihuahua, på halvandet år, sammen med 3 personer gå sort klædt, høre jeg gerne fra jer!

Hændelsen skete fredag omkring klokken 23:30 - 23:45.

Hvis i ser ham, eller hører noget omkring denne, må i meget gerne tage kontakt til mig, enten her eller på telefonXXXXXX

Venlig hilsen, En meget bekymret hundefar

 

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page