top of page

kat i vanskeligheder- efterlysning af en kat der har været væk i 2 måneder

Af Efterlyste Kæledyr 9620 Aalestrup 51 66 67 85


 


 

Kære alle jer herinde Måske lyder dette dumt? Men for alle jer katteelsker som enten har sin kat hos jer, eller som står i det sammen som jeg gør. Så har vores lille hjertebarn været væk rigtig længe nu, jeg frygter det værste og tænker på ham hele tiden!! Han er meget sky og følsom! Men jeg håber inderligt at hvis nogle at jer derude ved noget eller har set ham. At I så vil kontakte mig! Han er ikke bare en kat for os, men vores store kærlighed af alt Jeg beder virkelig på mine grædende knæ, er der ikke nogen af jer I det område hvor han er forsvundet som vil hjælpe mig med at finde ham



 


Comments


Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page