top of page

Jubii Felix er hjemme..

AF: Heidi Jensen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

2100 København Østerbro!

NYT..D.15/6-2018 kl 23,33 EJER HAR LIGE SET FELIX PÅ ØSTERVOLDGADE I NYBODER. ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE LIGE NU

Ring hvis du kan hjælpe lige nu XXXXXX

D. 7/6. 2100 København Ø. Felix, er løbet bort nær indgangen til Fælledparken (Serridslevvej / Tagensvej).

Han er kælen og vant til mennesker, katte og hunde. Han er kastreret, men desværre ikke chippet eller tatoveret. Vær sød at dele, og jer der bor i området kik også efter Felix, så skønne Felix kan komme hjem igen.

Har nu ledt efter min Felix i over en uge! Jeg har krydset Østerbro på kryds og tværs, kaldt og kaldt, sat vand og mad ud.

Jeg savner ham utroligt meget, men håbet svinder for hver dag. Ser du en kat (levende/død) SÅ TAG VENLIGST ET BILLEDE og send det til min profil Søren Palsøe Luplau med så nøjagtige oplysninger om hvor billedet er taget. Er det en der ligner min, tager jeg ud og leder. Er det ikke min, sender jeg dit billede videre til 6 andre Grupper for forsvundne katte, inkl. Kattens Værn, Dyrenes Beskyttelse...osv.

 

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page