top of page

SÅDAN Nu er den hjemme igen tak til alle

AF: Inger Nielsen - Efterlyste Kæledyr - Telefon 51 66 67 85

 

Efterlysning - hundehvalp på 5 mdr. Er rendt hjemme fra søndag eftermiddag, i Løvel, racen er en ruhåret gravhunde som hedder Mikki. Kontakt venligst Kirsten Jellesen, på telefon XXXXXXX

Vi er ved at samle så hvis nogen har mulighed for at komme til løvel kl 17, så smid en pb, jo flere vi kan få stille og roligt ud til at observere❤️ PB Til Helle Lautrup // Inger

Kopi Lille basse stadig ikke dukket op. Jeg kunne godt tænke mig at samle en lille gruppe mennesker i løvel by kl 17 til at finde ham, jeg har tilladet mig ikke at sætte hundes navn på,da det er vigtig på nuværende tidspunkt at der ikke kaldes på ham. Dette vil stresse ham endnu mere.

Meld gerne klar nedenunder og jeg sender privat besked med mødested og info. Nogle skal i bil og andre gående, ingen hunde med. Ejer er informeret.

Tjek evt skure, lader og udhuse

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page