top of page

Lille An forsvundet på Vesterbro

AF: Heidi Jensen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - Telefon 51 66 67 85 - Cvr. 39054639

 

ALARM-EFTERLYSNING

1660 Kbh V

Lille redningskat fra Indien vildfartet på Vesterbro?

Min lille ungkat Shanti Angela, som bare bliver kaldt An, har været væk siden d 14. Maj.

Hun er en redningskat fra Indien på knap 2 år, men vil mene, at hun er noget mindre end en almindelig kat på denne alder. Hun er meget sky og har kun tillid til mig.

Hun kan miave meget højt, så det håber jeg ikke, at hun er for bange til at gøre. Hun er chippet, men forsvandt desværre to uger før hun skulle øremærkes ‘C’. Heller intet halsbånd, så kan godt forestille mig, at hun kan ligne en skræmt vildkat, hvis man ser hende.

Hun er en spotted mackerel tabby, men med et lidt smallere og spidst ansigt end de almindelige danske huskatte. Hun er gråbrun-stribet-plettet med lys mave med pletter, kun lidt hvid omkring mund og hage. Grønne øjne. Sort halespis med 3 efterfølgende sorte striber. Meget slank, lange ben og store øre.

Kontakt Eva-Maria 26 390 370 Eller skriv til mig på Facebook HER

 

 

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page