top of page

Stjålet hund. Jeg kan ikke bære tanken om hvor han er ..

AF: Inger Nielsen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

D. 27/5. Efterlysning. 5250 Odense. Stjålet hund. Dusør på 10.000kr Til dem så er skyld i at Masi kommer hjem!

Jeg kan ikke bærer i mit hjerte at jeg mangler ham.. min lille baby. Savner at prutte ham på maven med munden, som man gør på børnene.. jeg ved han elsker det..

Savner hans lyde, når han leger med sine grise søstre i haven.

Savner at se ham putte med Celina på sofaen, i sengen og når de tumler på gulvet.

Jeg kan ikke bære tanken om hvor han er og om han har det godt.

Bliver hans personlighed og psyke ødelagt!

Græder mens jeg skriver denne status!

Ved du hvor Masi er? Kontakt mig anonymt... profil på Facebook!

Vi ønsker bare Masi hjem! Mere end noget andet!

Har du eller din familie købt ham.. så ikk tøv med at kontakte mig. Vi skal nok finde ud af det hele.

Det bedre I kontakter mig end at I bliver spottet på gaden med ham.

Vi er en hel familie ( og grise ) som mangler ham i vores liv. Et stykke er mig er dødt!

Jeg er så deprimeret over uvidenheden om hvor, hvordan og hvorledes..

Hjælp os! Kontakt Efterlyste Kæledyr 51 66 67 85

 

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page