top of page

Jack er stadig savnet vi skal bruge jeres hjælp !!

Af: Inger Nielsen & Anne-Marie Kristensen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

EFTERLYSNING D 22/5 2018 9000 ÅLBORG

24/5 Jack er stadig savnet , så del endelig , hvis man ser ham så ring 26 83 62 67

‼️DELES MEGET GERNE‼️

Min hund Jack er natten til søndag den 20. Maj løbet væk af min lejlighed i Aalborg midtby, nærmere bestemt fra Rosenlundsgade!

Jeg har brug for hjælp til at finde ham! Al hjælp kan bruges! Han er en korthåret chihuahua, med en hvid blis i panden og hvide poter.

Han har ikke halsbånd på. Kontakt mig meget gerne over Facebook eller på mobil nr. 26 83 62 67! Bare den mindste information er guld værd for mig

ops. blevet set i Svenstrup ved møllehallen i søndags D.20/5-2018 omkring kl. 15

 

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page