top of page

Så kom de hjem

AF Inger Nielsen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

Flere jægere i samarbejde fik indfanget hundene of afleveret til familien. Vi på Efterlyste Kæledyr er rigtig stolte over at kunne meddele at alle hundene er samlet igen og at vi har været en del af en stor aktion. Hjertelig tak til de jægere som har sat ind og gjort deres pligt. De to hunde har været ved dyrlægen for tjek. De er trætte, de er beskidte så de skal lige slappe af. De har heller ikke fået skideballe da de kom hjem. De blev fundet af jægerne ved et stødhegn hvor de blev nervøse og turde ikke gå længere.

De er forsvundet fra Fristrup. 9500 #hobro

De 2 Hunde ud af 4 hunde er selv kommet hjem .. Så der mangler 2 Hunde

Jeg mangler mine to brune hunde. Bianca og Bellis. De ses på dette billede til højre. De har været væk siden igår 13/11 kl 16:30. Begge har røde halsbånd på. Dog kun Bellis der har hundetegn. Vil i hjælpe mig med at finde dem? Tlf: xxxxxxxxx Eller på Facebook HER

Fra Ejer

Kære Golden retriever venner. Jeg er ganske fortvivlet 😢 og har brug for alles hjælp! ! Mine to skønne golden retriever tæver Bianca på 8 år og Bellis på 4 år er løbet herhjemme fra mandag ved 16 30 tiden i panik da der lød høje skud tæt på. Vi har efterlyst dem hos politiet i Midt Vest og Nord Jylland samt alle de lokale gruppe herinde men de kan nemt være løbet rigtig lang væk og vi har ikke hørt noget endnu 😓. Min trøst er at de forhåbentlig er samme. Men mit håb om at det er to hunde der er som de skal være når og hvis de kommer hjem daler efterhånden drastisk. Men bare vi så får vished om hvor de er for det er efterhånden snart det værste hvis de lider på en eller anden måde det er ikke til at bære. Derfor vil jeg blive utrolig taknemlig hvis i herinde kunne være opmærksom på hvis i ser to hunde også vil kontakte mig på telefon nummer xxxxxxxxx På forhånd tak ❤ Kirsten Sørensen Ånsbjergvej 11 Fristrup 9500 Hobro

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page