top of page

Min plejekat Line blev stjålet sent om aftenen

AF Ulla Hansen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

4220 Korsør.

Min plejekat Line blev stjålet sent om aftenen d. 9/10 2017, fra mit (ejers) hjem i Korsør, efter en fejlslagen adoption ud til den forkerte familie. Line er øremærket med JFD021. Hun er en blanding mellem Norsk Skovkat og Perser. Hun er gråstribet/gråmeleret, meget kærlig, kælen og tillidsfuld. Hun er 6 år gammel og neutraliseret.

Hvis nogen skulle se hende, få tilbud om at købe hende, allerede have købt hende eller deslignende, bedes I venligst kontakte mig via privat besked, eller tage kontakt til Dansk Katteregister, som så kan ringe til mig. Line er meldt stjålet i Det Danske Katteregister, hos Dyrenes Beskyttelse, hos Dyreværnet og hos stort set alle dyrlæger på Sjælland. Navnene på dem der stjal hende kan fåes via privat besked.

Line er ikke meldt stjålet hos politiet, da de, trods information om at Line er min kat og registreret til mig, nægter at tage imod en anmeldelse om tyveri af kat.

Hjælp mig med at få Line tilbage, så vi kan finde hende en ordentlig familie

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page