top of page

Jeg skriver dette i håb om, at min elskede Muffin er hos nogle gode mennesker

AF. John Christiansen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

Jeg skriver dette i håb om, at min elskede Muffin er hos nogle gode mennesker, der ser dette. Har I taget en lille hund uden hale til Jer omkring jul 2014? Er I mon blevet lige så forelsket i hende som mig, har set efterlysningerne på hende, men kan ikke undvære hende og få Jer til at kontakte mig? Måske tænker I, at jeg kommer videre og glemmer sorgen, tabet og Muffin... Det gør jeg ikke. Jeg bliver ved med at lede efter hende de næste 10 år! Måske er I bange for at aflevere hende efter et år - og gemmer hende inde i Jeres bolig, så hun ikke bliver opdaget. Fordi I ikke kan undvære hende. Hun er jo så elskelig. Jeg tilbyder derfor, at vi kan finde en ordning sammen, sådan at hun kan bo skiftevis mellem os! På den måde skal I ikke længere bekymre Jer, om hun bliver fundet eller skjule hende - og jeg kan slippe sorgen og bekymringerne om, hvad der er hændt. Jeg forstår godt, at I efter 1 år er knyttet til hinanden og at Muffin også elsker Jer. Derfor håber jeg på, at I vil kontakte mig på 28461584, så vi kan finde en god løsning sammen. Bedste hilsner Anne Gitte

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page