top of page

Endnu en sag om hestetyveri på Fyn: Har du set Spot?

AF Inger Nielsen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51666785

 

HJÆLP - jeg mangler mit føl som er sunket i jorden mellem i går kl 16.30 og i dag kl 13. Hegnet er intakt.

Det er i 5200

Kontakt Facebook

Tlf 29893205

Er virkelig dybt taknemmelig over alle der har delt mit opslag vedr. Mit manglende føl. Han er endnu ikke fundet selvom Marianne Asta Castor Thornvig søde mand har været ude og lede efter ham med drone.

Han er sidst set på folden kl 8.30 i morgens og jeg opdager at han mangler omkring kl 13 .

Forstår ikke at nogen kan være så modbydelige at fjerne et 2 1/2 måneder gammelt føl fra sin mor.

Vi leder videre i morgen.

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page