top of page

Jubii er fundet og har det godt. Men skal lige forbi dyrlæge

AF: Inger Nielsen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

Alarm-Efterlysning

EFTERLYSNING. Min hun Luca er for en time siden idag d.17-6-2017, blevet kørt ned af en lastbil lige foran mig. Var ude og lede efter ham eftersom han var stukket af fra haven, og i det jeg fandt ham var der en vej og en lastbil imellem os. Han blev kørt ned ude foran hallen i glesborg af en lastbil og stak af efter han blev kastet rundt, kunne umuligt fange ham fordi han gik i panik og jeg tabte synet af ham. Jeg aner ik hvor langt han er løbet væk. tjek venligst jeres haver om han skulle ligge inde i en busk og gemme sig. Han er hverken øre mærket, chip eller har halsbånd på. Se ham på billedet. Del gerne tak. Kæmpe findeløn til den der finder ham. Vil gøre alt for at få min dreng hjem !!!! Ring på 51183424 hvis i har ham eller har set ham vandre rundt.

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page