top of page

Er hjemme

AF: Inger Nielsen - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

Hej alle sammen Jeg har endelig fundet Coco  Vi er blevet ringet op af en ung dame (Pernille) som oplyste at Coco sider på et træ i deres baghave så kørte jeg med det samme, da jeg fik adressen. I det øjeblik jeg så Coco begyndte hele min krop at ryste. Jeg havde ikke troede at jeg kunne finde hende igen. Coco fløj ned til mig med det samme og var helt vildt glad. Det var jeg også endelig haha Jeg rystede helt vildt meget men det er en hel anden sag puha. Jeg tror ikke at Coco har fået noget at spise i de fire dage fordi hun var godt nok sulten og tørstig. MEN nu er hun hjem og hun har lige fået noget mad og vand. Hun er heldigvis ikke kommet til skade eller noget. Hun har det rigtig godt nu  Tusind tak til John Christiansen fra ”Efterlyste kæledyr” der har efterlyst Coco mange steder på nettet og har fået ca. 150 mennesker til at være på jagt efter Coco i vejle byen  Det er virkelig stort John  Tak til alle de søde og dejlig mennesker der har delt mit opslag på Facebook og har prøvet at hjælpe mig så meget de kunne med at finde Coco  Sidst men ikke mindst endnu en tak til alle de rare journalister der har kontaktet mig ang. Coco Tusind tak alle sammen og have en dejlig weekend  Husk at dele mit opslag igen så alle kan være glad igen :-)

 

Efterlysning af vores stærk savnet Blå pandet Amazonpapegøje ved navn Coco er desværre fløjet væk hjemmefra Nyboesgade 7100 Vejle den 30-05-17. Den har sort ring på. Den er tam og er mennesker opsøgende. Den sørger opmærksomhed ved at larme meget, tale, pifte og forskellig lyde men dog vil den være stille ved møde med fremme. Den er tam så man skal ikke være bang for at gå hen til den eller hvis den vil stå på din skulder. Hvis man ser, høre eller fanger den ( uden at skamme den ) kan man henvende sig til forskellige steder da vi har efterlyst den alle steder bl.a. til politiet vejle og de forskellige dyr hjemmesider ellers kan i kontakte os på tlf. xxxxxxxxxxxxxx Der gives dusør del del del.... Jeg takker på forhånd for hjælpen

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page