top of page

LUNA ER FUNDET

AF. Lotte Fogh - Efterlyste Kæledyr - 8800 Viborg - 51 66 67 85

 

LUNA ER FUNDET*****

Hjælp Luna er forsvundet 😢 9220 Aalborg øst DEL DEL DEL DEL DEL ! Min lille hund Luna er forsvundet kl 12.00 Idag hun er gravid og skal have kejsersnit på torsdag da Luna ikke kan føde selv Luna får nogle piller der skal holde veer tilbage da hun har været gået i fødsel i forgårs man da dyrelægen mener det var for tidligt og hvalpene ikke ville overleve har vi udskudt kejsersnittet det virkeligt vigtigt Luna kommer hjem Idag og får hendes piller ellers risikere både hvalpe og hende ikke at overleve hun er forsvundet fra hvalpsundvej og jeg kan kontaktes på 93858181 dusør gives til dem der får min hund hjem i god behold Luna er efterlyst hos politiet osse hjælp med at få min lille hunde pige hjem 😣 har du set eller hørt noget så venligst kontakt mig på mit telefon eller Facebook Christinna Lykke Vær sød at del

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page