top of page

Groft tricktyveri - Ubehagelige hændelser, Hund har brug for 'DIN Hjælp !!

AF: Inger Nielsen - Efterlyste Kæledyr 8800 Viborg 51 66 67 85

 

Hej Alle. Jeg har fået stjålet min hund, D.21/12 kl ca 1900 lånte en kvinde mit toilet og da jeg efterfølgende var væk i 10 min brød de ind i haven og tog hunden.

Det er en mand m hættetrøje og 2 kvinder på 35-50 år. ene kvinde har langt mørkt hår i en hestehale. Manden var næsten skaldet den sidste kvinde så jeg ik, de talte dansk. Kørte væk i en grå mørk ford mondeo stationscar tror jeg. Micki er 2 år gammel og en glad og tillidsfuld hund

Det er sket på Stentevangen 2B Korup. 5210 Odense NV

Kontakt Efterlyste Kæledyr 51 66 67 85

Ejer er Rene Koertsen kan kontaktes på Facebook HER

Mere om Hunden TV2-Fyn

Micki er 2 år gammel

Micki er 2 år gammel

Micki er 2 år gammel

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page