top of page

Han er fundet

AF. Inger Nielsen

 

Han er fundet''''

VORDINGBORG ORE OMRÅDE hunden er ikke stedkendt KONTAKT 22271471 FOLK MÅ GERNE OBSEVERE , MEN SER MAN DEN , SÅ KONTAKT EJER TAK Facebook

Theresa Rommedahl her: Vordingborg, Denmark.

Min hund er løbet hjemmefra😱 I morges!!! Har nogen set ham? Han er en Kinesisk Hårløs. Jeg har ringet til politi, dyrlæger, falck og dyrenes beskyttelse.

Ingen har hørt noget til ham. Jeg er ved at være meget bekymret, men håber han sidder hjemme hos en gammel kone og hygger sig foran brændeovnen.

Hvis du er sød så må du gerne holde øjne og øre åbne... så min lille Sofus kan komme hjem i god behold. Det er i Vordingborg, Ore området. Ring til mig hvis du har fundet ham: 22271471 #VORDINGBORG // Inger

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page