top of page

SAM ER FUNDET <3

Af. Ulla Hansen - Efterlyste Kæledyr 8800 Viborg 51 66 67 85

 
Alarm-Efterlysning

SAVNET SIDEN DEN 23.9.2016. SIDSTE UPDATE FRA 4.10. ER EJEREN UDE OG LEDE EFTER HAM. Oversættelse: "SAM" savnet siden 23.09.2016 i 7673 Harboøre/Vrist Update 04.10.2016 OBS til alle i Vrist: Ejeren er på stedet og søger i dag efter Sam. Hvis nogen ser ham, så meld jer venligst omgående, så der kan blive reageret og vi finder ham. TAK Update: 03.10.2016 Sam blev set i Vrist på en grund. Desværre kunne han ikke blive sikret. Vi er fuld af håb, at vi får ham igen. Hold venligst videre øjnene åbne der efter ham, så vi får ham igen .... han er bange for mænd. Hvis man ser ham, så kontakt venligst xxxxxxxxx **** VÆR SØDE AT GIVE DETTE VIDERE TIL ALE DYREVENNER I DANMARK**** ***** DER ER BRUG FOR HJÆLP ***** ***** SØGEPLAKAT I KOMMENTARERNE, som kan trykkes od deles m.m. **** ***SAM ER EPILEPTIKER og har brug for medicin**** Sam er ca. 9 år gammel og bærer en rød sele med hundemærke her fra Eppstein (Tyskland) og er chippet. Sam er en Cockerspaniel. Vi har mistet ham i ferien i Harboøre, Danmark. Han gjorde sig selvstændig og stak af. Det tragiske er, at han er epileptiker og har virkelig brug for hans medicin. Nå ja, han er meget sky, var kun fikseret på mig. Han er meget bange for mænd!!!! Jeg takker jer, for jeres hjælp. Hvis nogen har set ham, så meld jer straks hos mig. Findeløn er en selvfølge. Sam er min Baby og i den sidste uge har jeg grædt øjnene ud af hovedet. Jeg beder, jeg har brug for hjælp. Jeg vidste ikke, hvem jeg skulle henvende mig til, men Feriehusbureauet er informeret. Hvis nogen har tips eller kontakter til Danmark, så meld jer venligst og del. Mit telefonnummer er xxxxxxxxx. Kontor: xxxxxxxxxxx Jeg beder til Gud, at min Baby lever. PN: Anna Coleman Facebook

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page