top of page

Så er de hjemme

🔴EFTERLYSNING🔴 1 ung herre, Har natten til i dag stjålet to hvalpe, min bil, hævekort og sygesikringsbevis..

Jeg vil meget gerne ha min to små hvalp hjem til deres mor og søskende igen. De blev 6 uger igår.. Det to hanner der er blanning af Rottweiler/Cane Corso..

Bilen er en guld farvet Berlingo med reg nr: AZ75905. Politiet er kontaktet!!!!

Han har opholdt sig her som en del af vores familie, blir så sur og skuffet over at være så naiv at jeg endnu engang tager jeg folk til mig, gir dem tag over hoved, så blir jeg stukket i ryggen.

Han har opholdt sig i Haslev...

Hvis i ser eller høre noget skal i helst kontakte syd og Vestsjællands politi..

Håber i vil dele så de små drenge kan komme hjem til deres søskende og mor igen🙏🏽❤️

4400 Kalundborg Kontakt Facebook

Udvalgte indlæg
Seneste indlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page